BURSLAR,KREDİLER VE BAŞBAKANLIK BURSU

TÜM burs veren yerlerin listesi için burs.blogcu.com sitesini ziyaret ediniz....
Arkadaşlar bugünlerde en çok sorulan,aranan kelime "başbakanlık bursu" olmakta.
başbakanlık bursu,öğrenim kredisi aynı kapıya çıkmakta.
başbakanlık bursu ilerde geri ödemesiz , öğrenim kredisi ilerde geri ödemelidir.2 si de ilk yıl ocak ayından itibaret yazları da dahil olmak üzere 12 ay ,her ayın 7.sinde(6.sının gecesinde :)) yatmaktadır...Öss türkiye sıralaması ie doğrudan bağlantısız olmasının yanında öğrencinin aile durumuna okuyan kardeş sayısına ce toplam kardeş sayısına göre burs yada kredi çıkmakta...
Okul bittikten 2 yıl sonra beyaz eşya faizi üzerinden ödüyorsunuz.
Yurt ve kredi başvuruları ile ilgili yazıyı kopyala yapıyorum...


"Yükseköğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu tarafından sağlanan burs, kredi, katkı kredisi ve yurt başvurularını 16-24 Ağustos 2007 tarihleri arasında https://yurtkur.osym.gov.tr internet adresinden yapabilirsiniz."

Yurtlara yerleşirken türkiye sıralamasına göre yapılmamakta.Sıralamanın kriterleri çok saçma.Çünkü tr de 1500 üncü olan ve babası asgari ücretle çalışan birisine çıkmadığını biliyorum...
Harç da okula yatırılan para demektir.yıllık bölümlere göre değişmekte.Bu yılın ki daha açıklanmadı.Gerçekte 300-600 arasında.Yalnız hemen hemen tüm öğrencilere harç kredisi çıkmaktadır...çıkınca 50-130 arası birşey ödüyorsunuz...
YURT BAŞVURULARI İÇİN BUYRUN


BU YAZI BURS.BLOGCU.COM TARAFINDAN YAZILMIŞTIR.
memo adındaki insan.Hırsızlık yapma.

BURS.BLOGCU.COM

1 yorum:

Adsız dedi ki...

mrb benim bir sorum war ben senetlerde ikametgah adresinde cad de adını yanlış yazdım ve ölede gönderdim bir sorun çıkarmı ve bankamatik kartları üniversştedenmi alınacak çok acilllllllllll lütfennnnnnnn