2007 OKS TERCİH SONUCU,TERCİH SONUÇLARI


OKS YERLEŞTİRME SONUÇLAR AÇIKLANDI








saat 12.30 da MEB in Ana binasındaki yetkili ile telegon görüşmem sonucunda bugün saat 5 e kadar kesin açıklanacağı belirtildi.

3 AĞUSTOS 12.10 İTİBARİ İLE HALEN SONUÇLAR AÇIKLANMAMIŞTIR. .Sonuçlar bugün açıklanacaktır.Saate ilişkin henüz bir açıklama yok.

Sonuçları sayfamızdan ve http://www.meb.gov.tr/ adresini takip ediniz.
bu da meb in sayfa görüntüsü

T.C. Millî Eğitim Bakanlığı

10.06.2007 Tarihli OKS 1. Yerleştirme Sonuçları
Henüz Yayında Değil ...

(Yerleştirme çalışmaları devam ettiğinden ilerleyen saatlerde açıklanacaktır.)


Sitede yazılmasını istediğiniz önemli mesajınızı cwdestroyer@hotmail.com adresine yollayınız.özellikle üst düzey yetkili açıklaması...

417 yorum:

1 – 200 / 417   Yeni›   En yeni»
Adsız dedi ki...

üüf ya geceden belli bekliyorum hala açıklanmadı..

Adsız dedi ki...

hala acıklanmadı giddi ya.

Adsız dedi ki...

sabah gözümü açar açmaz internete girdim yok hala açıklanmamış (esma)

Adsız dedi ki...

lan gece 12de bılegırdım osaattebn berı beklıom

Adsız dedi ki...

siz yine uyumuşsunuz galiba uyuyamıyorumki ben bir an önce saat 10-00 olsun istiyorum inş. herkesin istediği yer tutar

Adsız dedi ki...

offfffffffff daha çok bekliycekmiyiz yaaaaa

Adsız dedi ki...

ya sabahın köründen beri bekliyom hala açıklanmadı çatlıyacagım şşimdi

Adsız dedi ki...

sabah 6 dan beri bekliyorum yeter

Adsız dedi ki...

ya saat kaç oldu hala cvplanmadı yaa offf

Adsız dedi ki...

geceden beri bekliyorum gözüme uyku girmedi zaten deliricem yaa

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaaaa inasnlar bu kadar bekletilmezki bir an önce acıklayın sunuda rahat rahat uyku uyuyalım

Adsız dedi ki...

of ya deli olcam açıklanmadı gitti

Adsız dedi ki...

ya uyku uyuyamadım sabah kalkar kalkmaz bakmaya calışlyıoz ama bakamıyoz hadi artık acıklayın sunu

Adsız dedi ki...

ya yeter artık yaamma uzadı yani bizimde tatil yapacak halmiz kalmadı ne olur hadi yaa

Adsız dedi ki...

ben daha yeni uyandım uyucakıtm ama aklıma birden geldi şimdi saat 10 u bekliyorumm oooooffffff

Adsız dedi ki...

yeter artık sabredemiyorum açıkalanacaksa açıklansın şu sonuçlar :)

Adsız dedi ki...

yeter artık açıklansın şu sonuçlar(gönül)

Adsız dedi ki...

ya offf yeter işkence yapıyorlar böyle bekleterek(elbistan)

Adsız dedi ki...

yaw saat 12 den 4 kdr bekledim açıklanmadı hala açıklanmamış sabahın köründe kaltım bi de offf yaww

Adsız dedi ki...

nasıl olsa kazanamayacam ama yinede bekliyom... :))

Adsız dedi ki...

be sabah gözümü açar açmaz baktım 10 da açıklancak yazıyodu ya neden 1o siz açıklayın rahatlayalım dimi off yaaaaaa

Adsız dedi ki...

yaa lütfen açıklansın artık saat 8 den beri açıklanmasını bekliyorum hadiii yaa. ALLAH herkesi istediği liseye gitmeyi nasip eylesin AMİİNNN....(melike)

Adsız dedi ki...

saat 10 da açıklancakmışş sözdeee öfffffffff yeter artık beaaaa

Adsız dedi ki...

oksye girerken bi heyecan oks sonuçları için ayrı heyecan tercih için ayrı heyecana griyoruz yazık bizede hadi gelsin şu sonuçlar pöff:(

Adsız dedi ki...

ya bu kadar insanı bekletiolar
erken acıklasalar olurler sanki ya uffffff.....

Adsız dedi ki...

hadi artık açıklayın ya!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

son yarım saat

Adsız dedi ki...

yha bn dün geceden beri bekliorum saat 00:00 oldu bn nette arıorum yoqq...ya sabah 8 den beri bekliorum o da yokk..napcaz yha biz bizi kalpten götürmek istiolar galiba:(:(ya saat ne zaman 10 olcak yaaa:'(valla ne diyim inş herkes istediği yere gider..allah herkese hayrlısı neyse onu nasip etsin:DaminnnnnnnTUBİİİ{TUĞBA}

gamze dedi ki...

ya yeter be kaç saatten beri bekliyoruz ne kadar yavaş bi milletiz hala açıklanmadı ya bıktık valla milleti bu kadar bekletmeye hakkınız yok. heyecendan uyuamıolar ya of be

Adsız dedi ki...

hadi artık sıkıldım şu sonuçları açıklayın öffff

Adsız dedi ki...

tok ya walla bu millet adam olmaz
bune ya
acıkla artık
cok yavaslar yaaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

:(aaaaaaaaa yeter şimdi bayılcam üffff sıkıldım ama acısınlar bize:(

Adsız dedi ki...

iki saat lik uykuyla duruyorum heytcanla bekliyorum
ama yok insanı çileden çıkarıyo şu dakikalar ya
ay amma sınavmış he sınav bi dert tercih bi dert sonuçlar bi dert of
son 25 dk allah hepimize sabır versin

Adsız dedi ki...

ya zaman geçmek bilmiyor ya üffffffffff


:(((((((((((((

Adsız dedi ki...

Hadi artik aciklansin sunlar geceden beri biktim 3 saatlik uykuyla ayaktayim zaten...

Adsız dedi ki...

ya ne 10 u y7a açıklayın gitsin ne kadardır bekliyoruz inş. herkesin istediği yer tutar arkadaşlar (ayşe) msn=ay_se_gs1905@hotmail.com

Adsız dedi ki...

aaaaa yeter artık bu sonuçlar ne zmn açıklancak gece 3 te yaattım gece girdim baktım sabahtan beri burdayım öööffff

Adsız dedi ki...

off yha ne biçim iş bu be

Adsız dedi ki...

ya yardım edin meraktan çatlıyacam üfffffff ya bıktım heyecan dan ayrıca ben gülçin

Adsız dedi ki...

YHA NİYE ONDA ACIKLAYACAKLAR ZATEN BELLİYSA NİE ONU BEKLİYORLAARRR.....

Adsız dedi ki...

YAWF YETER ARTIK BIKTIM AÇIKLAYIN DA KURTULLIM :)

Adsız dedi ki...

ya kalbim yerinden çıkacak açıklansın artık

Adsız dedi ki...

ya hala açıklanmaamış ya deli olmamak elde değil dün geceden beri beekliyorum ama hala tık yok bu ne ya biran önce saat 10.00 olsun tüm oks arkadaşlarımında diledikleri yerler tutsun GİZEM

Adsız dedi ki...

mereba sayın kızancıklar beklemeyin bugun açıklanmaz o iş yaş bu iş yaşş :D

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BENCE BU KADAR HEYCANLANMAYALIM ÇÜNKİ DAHA ÇOOK BEKLEYECEGE BENZİYORUZ!! :)(SAMSUN)

Adsız dedi ki...

gözüm kan çanağına döndü açıklayın artık sınavdan daha streslı bu yaaa

DentAkmG3 dedi ki...

ya üff bea sabah 6.30 dan beri bekliyorum daha açıklanmadı . insanlar neden bu kadar bekletilirki anlamam . ( Öm3r C4n )

Adsız dedi ki...

siz niye saat 10 u bekliyosunuz ki büyük ihtimalle diyo saat 11 dede açıklanabilir

Adsız dedi ki...

ya bu sitenin neresinde açıklanıyo beee.cvpp yazınnnnnlütfen as kaldı zaten

Adsız dedi ki...

tercihleri açıklasın lar kafamı bozmasın lar

Adsız dedi ki...

nbr lan küçükler biz de sizin yaşınızda çok heyecanlandık siz o yollardan geçerken ben donuodum:Dhiç kızmaın gercekler acıdır

Adsız dedi ki...

ya nasıl iş bu 1 yıl çalıştık 2 günde onlar çalışsın

Adsız dedi ki...

ya başlıcam bu meb e yaa sıktı artık açıklıcaksa açıklasın amma fos bunlar ya ayar oldum burda sinir kırizleri geçiriorum bi belli olmadı bi işi de adam gibi zamann da becerseler .......

Adsız dedi ki...

YAWF ARKADAŞLAR ÖNCE SINAV HEYECANI SONRA SONUÇLARI ŞİMDİDE TERCİH HEYECANI BIKTIMMM... BENDEN SÖYLEMESİ BİZ DAHA ÇOOK HEYECANLANIRIZ!!!

Adsız dedi ki...

hadi yha artık açıklayın şu oks sonuçlarınııı

Adsız dedi ki...

3 Agustos Cuma günü acıklanacak diye bir sey söylemiş değil mi adamlar.. Ne diye 2 Ağustostan panik yapıp bir de "hala açıklanmadı yaa" diyorsuunz ki?

Adsız dedi ki...

sabredin arkadaşlar 10 dk kaldı

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BİZ BEKLEMEYE ALISIGIZ AZ DAHA BEKLEYELİM BELKİ AÇIKLANIRR

Adsız dedi ki...

yetti beee açıklancaksa açıklansın yaa

Adsız dedi ki...

ya bu ne beklemekten öldüm bu ne ya illallah kalp kpizinden şimdigidecem

Adsız dedi ki...

yalwarıyorum çabul olun nolurr ya bizi bekletmekten ne anlıyosunuz offf

Adsız dedi ki...

yetti bee açıklancaksa açıklansın yaa

Adsız dedi ki...

artık acıklansın ya sabahtan bri bekliyom niye 10 da acıklanıyo uffffffffff :-(

Adsız dedi ki...

ya yeter artık şu sonuçlar açıklansada kurtulsak ben daha uycam özlem

Adsız dedi ki...

ewet son 10 dakika

Adsız dedi ki...

HEYECAN KÜPÜNE DÖNDÜK AÇIKLAYINARTIK ŞU SONUÇLARI.

Adsız dedi ki...

yaa ne zaman açıklancak insanı nie merak ettiriosunuz...?

Adsız dedi ki...

çok sıkıldım hayla açıklanmamış inş.herkesin istediği olur

Adsız dedi ki...

YA SIKILDIM ARTIK AMA SABAHIN KÖRÜNDEN BERİ BAKIOM Bİ ŞE YOK COK SİNİR BOZUCU YA

Adsız dedi ki...

yeter açıklansın da işimize bakalım.

Adsız dedi ki...

son 10 dk arkadaşlar dayanın ya

Adsız dedi ki...

arkadaşlar saat 10 die hemen ümitlenmeyin oks sonuçları açıklanırkende 10 demişti ama meb de saat 10.10 olmasına rağmen hala yayında değildi...biz daha çoook bekleriz

Adsız dedi ki...

offf 10 dk var ama pek geçiceğini sanmıyorum inşallah herkezin dilediği olurr

Adsız dedi ki...

cok az kaldı herkes ıcın hayırlı olsun sonula
r

Adsız dedi ki...

açıklanamsına az kaldı gençler bekleyinnnn.............

Adsız dedi ki...

üfffffff bu neya hala açıklanmadı şu 10 dakikada geçmek bimio insan bari tam saat söyler

Adsız dedi ki...

offff yha yeter artık nolur açıklansın allah herkese istediği yere gitmek nasip etsin inş.

Adsız dedi ki...

SON İKİ DAKİKAAAAA

Adsız dedi ki...

of ya hadiiiii dei olcam şu heycandan bi kurtarmadılşar bizi yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ya of of of of of hadiiiiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

neden acıklan mıyor nasil iş bu

Adsız dedi ki...

ay cok heyecanlıyım

Adsız dedi ki...

gercı bana bır yer gelmez ama

Adsız dedi ki...

bacınızın .mına koyim.pijler yazık deilmi cor cocuğa.o.çları

Adsız dedi ki...

yav bu nasıl iş kardeşim saat 10:05 geçiyor sonuçlar yok daha

Adsız dedi ki...

sallaın oks i benm msn i eklein thepatr10@hotmail.com :D

Adsız dedi ki...

HANİ YA YOKKKK UF YA

Adsız dedi ki...

kaç saatir bekliyorum yaaaa

Adsız dedi ki...

of hadi yaaa geçti saat 10 nuuuuuuu deli olcammmmmmmm
oks manyagı olduk be yeterrrrrr(duyGu)

Adsız dedi ki...

yta nerden öğrence zbu sounçlarık bi bilen yoq mu ya yardım edin

Adsız dedi ki...

ya saaat 24.00 oldundn beri bekliyom nerde bu sonuçlar...

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar haklısınız valla ya açıklanmad gitti şu oks yerleştirmeleri ......... cnm sıkılıyo ya neden açıklanmıyo saat 10.00 da dediler hala yok hala yok

Adsız dedi ki...

BİZLE OYUN OYNUOLAR SANKİİ YA SİNİR OLUM BEKLE BEKLE Bİ ŞE YOK

Adsız dedi ki...

ya sonuçları neredne öğrencez yardım edin

Adsız dedi ki...

ya yeter ya saat kaçtan beri bekliyorum benim evdeki intertneti gönderdiniz sıra kırıkkale nin kütüphanesindeyim orayı bitiremediniz

Adsız dedi ki...

bilgisayar başında bekliye bekliye gözlerim ağrıdı

Adsız dedi ki...

yaaa hadi beeee zaten heyecnlandım ama bence benm iş yatar zaten neyi çookk istediysem basaramadım ama KIZLARIN kini merak ediyommm hadiiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

hadiya açıklayın artık

Adsız dedi ki...

ya neden açıklanmıyo saat 10:07 çatlıycam şimdi yaaaaaa ooooofffffff

Adsız dedi ki...

ya saat 10.00 da dediniz saat 10.00 oldu hala açıklamadınız sözünüzün arkasında durunsanıza çatlatıp öldürmek mi istiyosunuz lan bıktık yaa sınava girmesi bir dert sonuçlarnı beklemek bir dert öööfffff şu oks kabusu bitsede kurtulsak yaaa...

Adsız dedi ki...

SONUCLARI MEB.GOV.TR DEN ÖGRENCENİZ BİLMEYİP SORANLAR

Adsız dedi ki...

lan admı hasat etmeyin adamların işine ne karışıyonuz lan li konuşmayın elbet bir bildiği vardır geceden bekleyenlere bende gece baktım uyusanız ya yarın bakıver açıklansa bile tamam gece uyumazsın ama bu ne söylüyon

Adsız dedi ki...

üfff artık acıklansın yaw sabahtan belli bekliyom

srvvr-elif dedi ki...

ya arkadaşalar biliorum hepimiz sabırsızca beklioruz ama o kadar heyecana gerek yok nasılsa buda geçicek..şahsen bende hiç heyecan yok heyecanlı oldummu sonucu hep kötü oluor..benden sölemesi neyse saaat 10:10 ve hala daha sonuçlar açıklanmış diiil..millet heyecanlı yaww hadi beaaa

Adsız dedi ki...

hadi ya yeter artık saat kaç oldu

Adsız dedi ki...

off yaaaaaa saaate bak tım 10 internete oks sonuçları yok

Adsız dedi ki...

hadi be iyce soytarı ettiniz.burda hayat memat meselesi var

Adsız dedi ki...

saat 10 dediniz daha açıklamadınız hadi artıkkkk.meraklandık yaaaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

siz daha coookkk beklersinzz ezikler.................

Adsız dedi ki...

la di açıklayın şunları saat 10:10 geçiyo ya

Adsız dedi ki...

saat kaç oldu daha bişey yok çok heyecanlıyım

Adsız dedi ki...

ne bu kardşim oooooof yani

Adsız dedi ki...

yaaaaaa açıklan artık yaaa açıklannn çatlıyorum burda kalbim duracak hadiiiiii

Adsız dedi ki...

BİDE BİZLERE YALANIN KTÜ ŞEY OLDUNU SÖYLERLERRR HEY UYUMAYINNN SAAT 10.10 BU MİNLET SAFFF BEEEEEEEEEEE

Adsız dedi ki...

ya kardeşim eğer sonuçlar biliniosa ALLAH 'IN bildiği şeyi kuldan nie saklıyolarki deilmi :d

Adsız dedi ki...

bncee bz bu sonuçları unutalm bnlarn bugn açıklıycaa yqqq sabhtn berii pc başndaym zatn heycndan uyuyamadmm

Adsız dedi ki...

allah herkese istediği yeri nasip eder inşallah heyecan yok sakin olun demeye çalışıyorum ama ben yerimde duramıyorum:)esma elbistan

Adsız dedi ki...

yaw sunun açıklanacagı adresin linkini atsın bri

Adsız dedi ki...

yaa yeter açıklayın artıkkkkkkk

Adsız dedi ki...

sanki erken öğrencen bazıları ölcem şimdi açıklayın diyo lan zaten bir gün ölmücen mi? lan li konuşuyolar adamı hasata ediyolar zaten izmir fen yerine balıkesir fenin puanı tutuyo puab463

Adsız dedi ki...

ya yeter ama yerimde duramıyorum ya açıklansın artık lütfen ya ölücem yani
acele lütfen

Adsız dedi ki...

http://oks2007.meb.gov.tr/

Adsız dedi ki...

YA SAAT 10 OLDU HATTA GEÇTİ BİLE AMA HALA AÇIKLANMADI..YA BU KADAR YAVAŞ MİLLETİZ HER ZAMAN SÖLERİM AMA BARİ BU TÜR DURUMLARDA BİRAZ DAHA HIZLI OLSAK NE OLUR SANKİİ...ARKADAŞLAR HEPİNİZ ÇOK HAKLISINIZ...AÇIKLANSIN ARTIK YETER!!!!:@:@:'(

Adsız dedi ki...

ya zaman geçmiyo hadi ya hadi of saat 10:12 ya daha bişey yok ortada

Adsız dedi ki...

bekle bekle nereye kadar adamı ne bekletiyosunuz SİBELLLL

Adsız dedi ki...

allah rızası için açıklayın artık yav nolurrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

lan ben böle meblığının a.q.ya böle iş mi olur abi ne kadar salakca açıklayın bitsin artık bu kdr insanı bekletınce bi bok mu oluo sanki allahım ya!

Adsız dedi ki...

ya offff yeter be 3 ağustos oldu saat onda oldu nie açıklamıyosunuz be dünden beri 10 dakka uyumadım kimbilir daha kaç kişi benim gibi uyuyamadı nolur hadi açıklayında herkez rahatlasın arkadaşlar işallah hepimiz istediğimiz yeri tuttururuz

Adsız dedi ki...

yha saat 10.47 oldu çüş kardeşim hani 10da açıklancaktı kimbilir daha kaç tane 10 geçicek(annem kalp krizi geçirmekle meşgul:D:
BU ARADA BN ŞİRİNE;);)

Adsız dedi ki...

yaaaa nie açıklanmıo bu sonuçlaaaaarrr ben melek edaya nisaya ayşeye bilgeye tuğçeye deryaya selamlar ve başarılar

Adsız dedi ki...

YAV KARDEŞİM SAAT 08:30 DAN BERİ BEKLİOM HALA AÇIKLAN MADI DELİ OLCAM YAAA

Adsız dedi ki...

açıklansın artık yyyeeeeeettteeeerrrrr kaç aydan beri bekliyoruz bana katılan varmı

Adsız dedi ki...

Arklar 10.00 dediler ama günler filan Degişmiş !! bizim okulandan müdür Pazartesi günü dio !!!



---------buneya---------

ayrıntılı bilgi esenmutlu@hotmail.com

Adsız dedi ki...

hadi artık ama o kadar sabrettik bi kac saat kaldı. hayırlısı olsun.

Adsız dedi ki...

yaaaaa ne zamann açıklancakk...gözlerim yoruldu demindenn beriii...hadii artıkkk daha fazla heyecanlandırmayınnnn biziiiiiiiiiiiii.......

Adsız dedi ki...

bune yhaaaa saaat 10 55 hala sonuc denen bişi yok kafayı yıcam haaaa alallalala adamı çıldırtıolaRRRRR=(((((

Adsız dedi ki...

hadi açıl beeeeeeeeeeeeeeee SAİD KORKMAZ

barisology dedi ki...

1 Yıldır Çalışıyorsunuz Daha İnterneti Zamanında Açamadınız Suçu Başkalarına Yüklemeyin Hep Kardeşim işinizi yapmıyorsunuz 10:00 Da Açıklanması Gereken Sonuç Saat 11 olmasına Rağmen Açıklanamadı Bu Kadar Öğrenciyi Bekletmekten Zevk Mi Alıyorsunuz Anlam Veremedim Yetkilileri Görev Başına Çağırıyorum

Adsız dedi ki...

iki saattir bekliorm ya üffff yeter artık

Adsız dedi ki...

selam gençlik inşallah herkes istedigi yere gider ben berkay

Adsız dedi ki...

ben böle mebin allahım ya bi işi allah aşkınıza doğru düzgün yapın burda herkes heyecandan duramıo birazda bizi düşünün

Adsız dedi ki...

millet sonuçlar saat 14.00da açıklancakmış beklemeyin boşaa

Adsız dedi ki...

ya böle şey olur mu??yaa ne biçim meb bu öfff saat 11 oldu hala yok...bu ne biçim iş millet uyumamış bundan haberin var mı mebbb????

Adsız dedi ki...

bu kadar olur yani kimsenin gözüne uyku girmemiş hala açıklanmıyor

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

off yaw bu ne be sınava girersn ayrı sıkıntı sonuçları açıklanır ayrı dert bir de tercih sonucları açıklancak ohhhh olme eşegim olem ne bu yaw sonuc manyagı yaptınız bizi be yeter artık yaw açıklansın işte

Adsız dedi ki...

açıklayın artık

Adsız dedi ki...

ooooooooo ne zaman gelecek bu sonuçlar

Adsız dedi ki...

Geceden beri bekliyorum yeter artıkkk !!!! acıklasın yauhh

Adsız dedi ki...

Merve karaca da bekliyo sabahtan beri. çatladı gitti.

Adsız dedi ki...

bencede yha saat 11.04 hala açıklaanmadı bekletmek hoşunuza gidio galiba offfffffff barii baktıklarınıza werin bakamadıklarınızıda snra yazzınn

Adsız dedi ki...

öğrencilerin bukadar merakla günlerdir uykusuz beklediği sonuçlar bukadar zaman geçti açıklanmadı ya yuh yani madem ki yetiştiremiyosun 4ünde açıklanıcak de öğrencileri bukadar merakta bırakma pes yani...

Adsız dedi ki...

yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr açıklanıyosa açıklansın yav

Adsız dedi ki...

hadi yaaa ne zaman açıklanacak bilgisayar başında oturmaktan gözlerim kanlandı.insafsızlar

Adsız dedi ki...

hadi lilililil yarrrr hadi lililil yarr nerde bu sonuclarrrrr

Adsız dedi ki...

üfffffffffff uzattılar ama hadiya

Adsız dedi ki...

arkadaşlar size bir haberim var...

Adsız dedi ki...

ya bıktık söleyin iki kuzen beklioz sabahtan beri açıklamıcaksanızda bi duyuru yapın bari!!!!

BiLaL dedi ki...

Ya millet bu nasıl iş!!!Bir an önce Açıklansın.Ben şu an internet cafedeyim 2 sattir bunu bekliyorum ya daha cuma'ya gitcem sonra bir daha internete gitcem sonra bi de knight oynuycam.Hadi inşllah herkesin gönlünde bir lise olmuştur!!!
:AMİNNNNNNNNNNNN:):)

Adsız dedi ki...

yha saat kaç oldu hala bir haber yok pls acele edin yeter artık bu sitreş offfffffffffffffffffffff

Adsız dedi ki...

fatihhhhhhhhh yeter be offfffffffffffffffff

Adsız dedi ki...

ya ufffff bu ne yaa 10 da açıklanacak dediler saat 11,30 oldu daha ortada sonuç falan yok hadi yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Adsız dedi ki...

bıktım ya yeter artık acele edinsenize!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

(EZGİİİİİİ)yaaaa neden acıklanmıyooooooo yeeeeetttteerrrrrr bıktık artıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk şikayetçiyim kaaaarrrrrddddeeeşşşiiiiiiimmmmmmmmmm alah alah olmaz bole yaw

Adsız dedi ki...

zorr beklemekk..

Adsız dedi ki...

ulan ben dizi film secmelerinmde bile bu kadar beklemedimm ben ünlü
biriyimmm

Adsız dedi ki...

hadi karde�im be i�imiz var g�c�m�z var ya

Adsız dedi ki...

alt tarafı bi okul isminin yazması için saatlerdir bekletiyolar

Adsız dedi ki...

hadi bekliyaruz saat 11 18 sabırsızlandık daha vermeyi düşünmüyormusunuz ben merve

Adsız dedi ki...

ya bu ne biçim sistem bizi oyalamayın bizimde işimiz gücümüz var

Adsız dedi ki...

ya kaç saat oldu kardeşim aa aıp die bişi wardı

Adsız dedi ki...

sonuçlar açıklandı siz hala burdasınız site değiştirin

Adsız dedi ki...

ya meb dalga mı gecıosun yaw nolur açıkla ezik dien knight online mi oynuon????????

Adsız dedi ki...

yawww niye acıklanmıyooooo bu sonuçlarr bis burda meraktan ölelim hani bu sonuçlar gece 12 den sonra acıklanıyoduuu???bunların werdigi bütün sözler yalannn

Adsız dedi ki...

1 Yıldır Çalışıyorsunuz Daha İnterneti Zamanında Açamadınız Suçu Başkalarına Yüklemeyin Hep Kardeşim işinizi yapmıyorsunuz 10:00 Da Açıklanması Gereken Sonuç Saat 11 olmasına Rağmen Açıklanamadı Bu Kadar Öğrenciyi Bekletmekten Zevk Mi Alıyorsunuz Anlam Veremedim Yetkilileri Görev Başına Çağırıyorum

Adsız dedi ki...

ya bu ne biçim sistem bizi oyalamayın bizimde işimiz gücümüz var

Adsız dedi ki...

ya neden açıklanmadı daha saat 11'i geçti.

Adsız dedi ki...

iyi ki erken kalkmamışım ben bliyodum çünkü amcam meb de çalışıyo? :)

Adsız dedi ki...

ya hala açıklanmadı nasıl iş ya bu bekletmekten zevk alıyolar.uffffffff.kafayı yicem artık yeteeerrrrrrrrrrrr.

Adsız dedi ki...

ne zaman belli olcaksa olsun artık bıktıııııııııımm

Adsız dedi ki...

slmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm a.q

Adsız dedi ki...

T.C. Millî Eğitim Bakanlığı


10.06.2007 Tarihli OKS 1. Yerleştirme Sonuçları
Henüz Yayında Değil...
(Yerleştirme çalışmaları devam ettiğinden ilerki saatlerde açıklanacaktır.)


diyo meb...

yeterr!!!

Adsız dedi ki...

ya bende sabhtan beri bekliyorum ama hala gelmedi sınavı kazanmak bi dert sınav sonuçlarını beklemek de bi dert bu sınav hiç olmasaydı herkes açısından daha iyi olurdu

Adsız dedi ki...

offfffff hadi yaaaa bir an önce açıklansınnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

elinizi çabuk tutun

Adsız dedi ki...

hadiiiiiiiiiiiiiii amaaaaaaaaaa
açıklayınnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

bu ne yaa herkes merak içinde geleceğini beklio. daha ne kadar sabretcez.......

Adsız dedi ki...

bu işi son ana kadar bırakıyorlar mı? önlerinde kaç gün vardı akıllarına bugün mü geldi?

Adsız dedi ki...

ya hadi acele edin ne bu ya oks milleti olara surunuyoruz bekle bekle öldük hadi ya çoğu kişi internet kafelerde surunuyo sabahın kaçından beri insaf edin yaa

Adsız dedi ki...

hadi ya bu ne ya oooooffffff sıktınız iice yeeeeeeteeeerrr artk

Adsız dedi ki...

yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hadi be insanları baydınız

Adsız dedi ki...

bu ne biçim şey yaaaaaa saat 10 u geçti 11i geçti kimsede ses seda yok duyun artık sesimizi yeter yaaaaa neden bize bu işkence yi yapıyolar ki (BİRİ BİZİ DUYSUN)herkes için en hayırlısı neyse o olsun

Adsız dedi ki...

hadi artık yaa hadi sabahtan beri beliyoruz şimdiye kadar açıklanması lazımdı hadi artıııık.

Adsız dedi ki...

yaa hadi be açıklansın artık bıktım yaaa açılansında kurtulalımm siz bizim durumumuzu bilmiyosunuz tabiiiiii uyanın uyannınnn sabah oldu heyyyyyyyyyyyyy İNŞALLAH HERKES İSTEDİĞİ YERİ KAZANIRR....

Adsız dedi ki...

hadi be meb gözünün yağını yiyim açıkla be

Unknown dedi ki...

Merhaba gülen gözlü arkadaşım, dudağındaki tebessümü
kaybetmemişsin daha.
Ne güzel dünyaya gülen gözlerle bakabilmek ve insanlara
tebessümler saçabilmek senin gibi.

Adsız dedi ki...

bende saat 9.30 dan beri beklityorumhala yoq ben bu meb in

Adsız dedi ki...

yaa yeter artık yaa açıklayın şu sonuçları herkes beklemekten sıkıldı yaa lütfen hadi atık yaaa

Adsız dedi ki...

lütfen artık sonuçlar açıklansın heyecandan ölmek üzereyim

Adsız dedi ki...

yaa arkadaslar saat kaç oldu hala bi cevap alamadık yeter ammmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ACI BİZE MEBBBBBBBBBBBBBB

Adsız dedi ki...

tam 2 sa 50 dk oldu yuh yuh............

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 417   Yeni› En yeni»