2007 ÖSYM-ÖSS EK TERCİHLER-EK KONTEJANLAR-YURT SONUCU

Kyk yurt sonuçlarını 31 ağustos 2007 cuma günü kyk.gov.tr adresinden öğrenebilirsiniz...

Burslar için
burs.blogcu.com u ziyaret etmeyi unutmayın
İYİ GÜNLER SAYIN ÖSSZEDELER...
ÖSS YERLEŞTİRME SONUÇLARI AÇIKLANDI VE KAZANAMAYAN YÜZBİNLERCE ÖSSZEDE BULUNMAKTADIR. VE "2007 ÖSS EK KONTEJANLAR" I HEPİNİZ MERAK ETMEKTESİNİZ.
EK KONTENJAN (EK YERLEŞTİRMELER) NEDİR?.
EK KONTENJANLAR BAZI ÜNİVERSİTELERE KAYIT YAPTIRAMAYAN ,KAYIT TARİHİNİ KAÇIRAN,BEĞENMEYİP GİTMEYENLERİN YERİNE , TERCİH YAPARAK KAZANAMADINIZ YAZISI YAZANLAR VE
"Ek yerleştirmelerde gözden kaçan bir konu da genel yerleştirme ile özel yetenek sınavıyla bir bölüme kesin kayıt yaptıran adayların da ek yerleştirme için tercih yapabilecekleri konusudur. Adaylar tercih etmeyi düşündükleri yükseköğretim programlarının gerektirdiği koşulları karşılamaları halinde tercihte bulunabilirler." BU KOŞULDA OLANLAR BAŞVURABİLECEK...

EK YERLEŞTİRMELER DAHA BAŞLAMADI.NEDENİ TABİ Kİ ASİLLERİN KAYIT İŞLEMİ DAHA BAŞLAMADI.ASİL KAYITLAR
3-10 Eylül 2007 BU TARİHLER ARASINDA OLACAĞI İÇİN 10 EYLÜLDEN İTİBAREN BAŞVURULAR BAŞLAYACAKTIR...
SİTEMİZDEKİ "EK KONTENJAN NEDİR" YAZISINDAKİ OKUYARAK DAHA AYRINTILI BİLGİ EDİNEBİLİRSİNİZ...
SORULARINIZI BU BAŞLIK ALTINDA SORABİLİRSİNİZ.
..



ve işte ösym nin basın duyurusunun bir kısmı

2007 –ÖSYS MERKEZİ YERLEŞTİRME SONUÇLARI

17 Haziran 2007’te yapılan Öğrenci Seçme Sınavı (ÖSS) ile 24 Haziran 2007’te yapılan Yabancı Dil Sınavı (YDS) sonuçlarına ağırlıklı ortaöğretim başarı puanlarının katılması ile hesaplanan Y-ÖSS puanlarına göre adayların yükseköğretim programlarına merkezi yerleştirme işlemleri sonuçlanmıştır. Yerleştirme işlemi sınavsız geçiş hakkına sahip meslek lisesi mezunlarını da kapsamıştır.


Adaylar, yerleştirme sonuçlarını internetten öğrenebileceklerdir.


2007-ÖSYS Sınav Sonuç Belgeleri adaylara gönderilmeyecektir. Adaylara ilişkin yerleştirme ve kimlik bilgilerini içeren fotoğraflı aday listeleri üniversite rektörlüklerine gönderilecektir.

Yükseköğretim programlarına kayıtlar 3-10 Eylül 2007 tarihleri arasında yapılacaktır. Adaylar, kayıt için gerekli evrakla birlikte yerleştirildikleri üniversitelere başvurmalı ve kayıtlarını yaptırmalıdırlar.

Adaylar, Yükseköğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu tarafından sağlanan burs, kredi, katkı kredisi ve yurt başvurularını 16-24 Ağustos 2007 tarihleri arasında https://yurtkur.osym.gov.tr internet adresinden yapabileceklerdir.bıçak sırtı dizisi

15 yorum:

Adsız dedi ki...

YAAAAAAAAAA NEDİR BU YAAAAAAAAAAA ÇEKTİĞİMİZ REZİLLİK EK KONTEJANDAN DA YERLEŞTİRİLEMEZSEM BEN BİTTİM DEMEKTİR.

Adsız dedi ki...

BEN TEKNİK LİSE MEZUNUYUM VE 2 YILLIK DİKEY GEÇİŞ YAPTIM AMA BANA ÇOK UZAK Bİ UNİ. GELDİ BEN EK KONTEJYANLARDAN TERCİH YAPABİLİRMİYİM ÖLE Bİ HAKKIM VARMI BANA CEVAP VEREBİLİRMİSİNİZ (imail=ilodigyy@hotmail.com)

Adsız dedi ki...

ŞİMDİ EK KONTENJANDAN İSTEDİĞİM BİR UNİYE GİREBİLMEM İÇİN ASIL KAZANANLARIN KAZA VS. YAPMASI İÇİN DUAMI ETMEM LAZIM? BU SENE DEĞİŞTİ SENEYEDE SİSTEM DEĞİŞİRSE HİÇ ŞAŞIRMAM. ŞAŞIRTMIŞLAR BENİM GİBİLERİ ŞAŞIRTACAKLARI KADAR...

Adsız dedi ki...

s.a arkadaşlar ya ben bişey soracam öss illetinde 2. tercih var mı varsa hangi tarihte lütfen bana bişeyler söleyin

Adsız dedi ki...

inş ek kontejanlardan girerim ye 10 eylülden sonramı başvurularr

Adsız dedi ki...

ya bu ek tercihlerde şansmız çok mu az bi znapcaz ya 10 eylüldemi başlıo tercihler ne kdr süre var acaba?:(:(:(

Adsız dedi ki...

ya bu ek kontejanlarda şansmz nasl çok mu az 10 eylüldemi başlıo acaba?

Adsız dedi ki...

s.a összedeler ben ilk başta tercih yapmadım şimdi çok pişmanım inşallah birileri üniden vazgeçerde bende ek kontenjandan yerleşirim

Adsız dedi ki...

bizi bukadar ezmeye kimsenin hakkıyok ama napalım bu düzen de böyle bizim şansımız ne olur acaba yine hüsran herhalde

Adsız dedi ki...

300 puan aldım ama hiç bir yere yerleştirilemedim.çook kötü oldum yaa..2. tercihimide yapıcam ama sözelden çıkarmı bilmem...şimdiki aklım olsa sözeli asla seçmezdim...

Adsız dedi ki...

s.a arkadaşlar ya biz bu kadar eziliyoruz o kadar çalışıyoruz ama yerleşemiyoz. ben sayısalcıyım ve tercih yaptım ama yerleşemedim 1 puanla kaçırdım inşallah ek yerleştirmede yerleşiriz.yoksa bi daha hazırlanamam. allah bizimle olsun

Adsız dedi ki...

bıktım artık yaa nedir bizim bu çektigimiz...bi yanda aile baskısı bi yanda tekrar dersaneye gitme korkusu şimdiden soğudum üniden yaa..ek tercih işide bindebir ihtimal zaten :( bütün yıl çalışalım elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışalım ama sonuç koca bi sıfırrr:( inş ek tercihlerden bişeler çıkarda kurtulurum bu çiledenn :'(

Adsız dedi ki...

arkadaslar s�stem�n bozuk oldunu k�mseye anlatam�m m�llet ustume gel� yaw del�recekler ama ben bu s�naw� kazanana kadar ugras�cim ins.ek tercihlerde olur bisiyler:)

Adsız dedi ki...

yahu arkadaşlar ben yazı okudumda,ilk önce 2005 mezunları mı yerleşecekmiş ne bu konuda bilgisi olan varmıı?herkes ek kontejyanı denicem diyor ne olacak bizim halimiz...

Adsız dedi ki...

sevgili arkadaşlar öss sonucu galatasaray sosyolojiye yerleştim ama puanım boğaziçi sosyolojiyede tutuyomuş boğaziçine yerleşme ihtimalim varmı?_